ToveBladMartinsson

Alla inlägg under juli 2011

Av Tove Blad Martinsson - 24 juli 2011 20:05

Hur svårt kan det vara att klara en bana på ett Nitendo från 7 år, jo svårt, Kusinen Elin har försökt med en bana ett tag och så frågade hon mig, har typ suttit i en timma och försökt klara en bana ;o

Har nyss duschat och packat, har varit och badat, kallt var det men vi doppade oss allt ett par gånger. Har varit jätte fint väder idag.
Ha det bra /   

Av Tove Blad Martinsson - 24 juli 2011 13:50

Halloj,

 nu blir det packning efter som vi åker hem imorgon ! 

Längtar hem nu, är nog hemma på Tisdag kväll. Kommer inte kunna blogga imorgon pga att vi är på väg hem, gör nog inlägg på Onsdag då när jag har kommit hem.

Av Tove Blad Martinsson - 23 juli 2011 21:57

Har köpt en ny piercing till mig och en present till Felicia.

Nu blir det väl film och lite godis, och sen sängen... 

 




Har läkt väldigt bra, ser mycket bättre ut än vad det gjorde på dom andra än bilderna i Maj. 

  Alla svar på frågestunden kommer om en vecka.



Av Tove Blad Martinsson - 23 juli 2011 20:36

FRÅGESTUND STARTAD !

Av Tove Blad Martinsson - 23 juli 2011 20:30

Frågestund på G !


Passa på att fråga det du vill ha reda om mig !


   

Av Tove Blad Martinsson - 23 juli 2011 14:51

Mitt objektiv på kameran har gått sönder så jag kan bara ta bilder på manuell fokus för aouto fokus är trasigt, får lämmna in det på lagning när jag kommer hem.



Slänger in lte bilder från Norge, det kommer fler kan jag lova !


                     

Är bara tvungen att ladda upp denna härliga bild från när vi var i Örnes, Slush är gott (a)    



                                          

Av Tove Blad Martinsson - 23 juli 2011 13:44

Hejhej.

13.44 vakna nyss...
Idag ska vi nog inte göra något speciellt bara vara hemma och slappa.
Det är två dagar kvar tills vi åker hem och jag längtar redan !
Skriver senare så vi ses.
ha det bra / T

Av Tove Blad Martinsson - 22 juli 2011 20:54

Hejsan,

 Nu har jag kommit hem, inte riktigt hem men där jag bor i Norge just nu.
Har sovit i Bodö i natt med Iben & Mille, på dagen var vi och shoppa i glas huset och sedan i Citty Nord. Senare gick vi på tivoli och åkte massa karuseller. Sedan kollade vi på film som vi hade hyrt och åt massa godis,chips och dricka som vi hade köpt, hade en helt underbar dag allt blev lyckat !

Tog färgan hem, två timmar satt jag och syrran på boten innan vi var hemma...
Här kommer bilder på det jag har köpt.

Inte så bra bakrund & bild men det får duga.

kläderna ser bättre ut irl !


                         



Köpte mörkbrun hårfärg också (y)

Presentation


hej, jag heter Tove Blad Martinsson och jag bloggar här på bloggplatsen.se.
Följ & kommentera gärna min blogg ! pusshej / T

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards