ToveBladMartinsson

Alla inlägg under april 2011

Av Tove Blad Martinsson - 24 april 2011 20:11

     tjaa...
snart är det dags för att lägga oss i tältet, Amanda kunde tyvärr inte vara med så det blir bara jag och Felicia. Innan vi lägger oss i tältet ska vi åka hem till felicia och hämta hennes bärbara dvd så vi kan kolla film !
Jag och felicia har legat och solat typ hela dagen så vi blev rätt så varma så vi åkte till prässebo och tog ett dopp... Det var uppfriskande kallt men vi badade allt ändå.        

 

Av Tove Blad Martinsson - 24 april 2011 12:40

HEJHEJ.

här kommer lite bilder sen i torsdags när jag och felicia sov över...

vi solade och fotade lite innan vi åkte till bion.

Idag så ska jag, felicia och Amanda tälta ! jag lovar att jag kommer frysa men jag får ha på mig varma kläder helt enkelt.
kommer troligtvis bilder från det någon dag :)


                       



Av Tove Blad Martinsson - 23 april 2011 19:28

Hejhej.

Idag har jag och min familj varit hos morfar och ätit påsklunch och gjort lite andra saker. Jag och min lillasyster Jonna gick ut och påska med min lillebror karl och min kusin saga som är fyra år. Inte för att jag brukar gå ut och plinga på andras dörrar och säga gladpåsk men vi gjorde det för Karl & sagas skull för dom får inte gå ut själva. På vägen hem åkte vi förbi Råger, en gubbe som min pappa känner. Han har massor av kaniner och därför skulle vi åka förbi för att fråga om han hade en kanin-bur som han inte ville ha för att vi är tvungna att sära på våra kaniner bara för att dom bråkar och bits för tydligen gör hanar det när dom vill visa vem som bestämmer. Vi fick iallafall med oss en bur hem som vi fixade iording. Nu sitter jag och väntar på Felicia & Amanda som ska komma hit för jag har typ inget att göra för vi har en massa folk här på besök för vi ska grilla och så. Lixom det är inte kul och sitta med dom när dom sitter och dricker och skrattar och allt vad man gör. Inte för att det är något fel med det men jag har typ inget att göra så jag fick ta hit några kompisar så vi kunde hitta på något. Det är ju så härligt väder ute så att antagligen är vi ute och hittar på någonting.

 

                 

Av Tove Blad Martinsson - 21 april 2011 20:30

hejhej.

Just nu sitter jag hemma hos min morfar på hans dator. Har nyss varit på filmen " tusen gånger starkare " det som explodera har hand om. Åkte buss dit med felicia, träffade Wilma, Ida och Tilda där och en massa andra folk som jag kände igen. Igår var jag hos morfar och hälsade på mina släktingar som bor i Norge som var och hälsade på här. Vi grillade och åt go mat, jag fick även träffa min kusin My som jag inte hade träffat förut, hon var jätte gullig. Det typiska är att när jag hade tagit med min kamera så var den urladdad. Men jag fick låna min morbrors kamera och fota lite. Men det kommer troligtvis bilder från min kamera på lördag för då ska jag hit och äta påskmat och så.

 

Jag får inte glömma av att skriva om i tisdags när jag var hos Shanice, har inte hunnit det ännu men somsagt så är jag på min morfars dator nu så att jag har inte bilderna från i tisdags så jag lägger in ett inlägg där ni får se mer vad vi gjorde i tisdags. Ha det bra jag skriver mer någon annan dag. Jag är inte alls bra på att uppdatera. Om jag ska vara helt ärlig så pallar jag inte att gå in på datorn varje dag, speciellt inte på lovet när man har fullt upp.      Ha det bra, Pusshej ! :)


              



Av Tove Blad Martinsson - 16 april 2011 21:56

hejhej !

 idag efter skolan så tog jag bussen till Emmy min kusin. Sen cyklade vi och mötte Natalie & Janina för vi skulle till Ninas film-klväll tillsammans, vi mötte Nina på vägen och Johanna var också med. Vi åt en massa godis och käkade pizza vi hade det jätte mysigt men sen så skulle Janina hem för hon kunde tyvärr inte sova över. Nästa dag så var vi ute rätt så mycket för det var så fint väder så vi solade en del. Efter en stund så kom min och Emmys farmor och hämtade oss på Karlstorp där vi var för vi skulle sova hos farmor i rästen av helgen. Hos farmor var våra släktingar även där så vi var ute en del för det var så härligt väder. När det började närma sig kvällen bestämde sig jag och Emmy att vi skulle sova i hus vagnen. hehe det var jätte mysigt vi satt och kollade på bild och proppade i oss en massa godis, chips och dricka. Nästa dag var det ännu en fin dag med skinande sol så vi satt ute och åt frukost. En helt underbar helg med fint väder och allt bättre kan det inte bli !
här kommer lite bilder från helgen / T


ifredags.

 

                 


ilördags.


                                             


            

isöndags.

       


                             

Av Tove Blad Martinsson - 6 april 2011 18:03

hejsan, nu sitter jag vid dator och ha gjort en ny header.Har nyss kommit hem från affären jag och min lille-bror har varit och köpt glass i det härliga vädret, imorse var det inte så fint väder men det burgar bli klarare mot kvällen. Har varit ute en stund och gosat med mina kaniner. Ska snart ta en duch. Ser fram imot film-kvällen till helgen !
ha det bra / T




 




       

 


Av Tove Blad Martinsson - 4 april 2011 18:50

Kom nyss hem från stan, har varit och piercat Felicia. Det blev värkligen jätte fint ! :)

det blev lite skillnad på hudfärgen, men det är beror på ljuset.

 

Av Tove Blad Martinsson - 4 april 2011 18:03

         Ny outfit- var på tjej-kvällen på gina i torsdags med några tjejor.

köpte det jag har på mig och lite andra saker :)


           

Presentation


hej, jag heter Tove Blad Martinsson och jag bloggar här på bloggplatsen.se.
Följ & kommentera gärna min blogg ! pusshej / T

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards