ToveBladMartinsson

Alla inlägg under juni 2011

Av Tove Blad Martinsson - 27 juni 2011 22:13

Hejhej.
idag har jag, Shanice och Felicia varit ute i öresjö och badat, åkt trampbåt, paddlat kanot, vind surfa utan segel, och åkt någon slags platta bakom en båt :D
vart jätte mysigt, har inte träffat Shanice på jätte länge så det var extra kul.
Nu sitter jag här hos Shnice och vi ska kolla film och mysa lite.
imorgon ska jag till älvhögsborgs utebad och bada och sola med Shanice, Evelyn och Julia. 

Åker till Lisseber om en vecka och Norge om två veckor.
Ha det bra / T


            

Av Tove Blad Martinsson - 18 juni 2011 15:02

Hejsan !

Är hemma nu så jag passar på att blogga lite, har faktist inte haft tid och lust att blogga nu den sista tiden och jag har tagit jätte många kort som jag skulle vilja lägga in på datorn men det går inte för jag har pajat uttaget som man stoppar in sladden i...
När sommarlovet börja visste jag faktist inte vad jag skulle göra på lovet men nu har vi lite planer inför sommaren !

Vi ska åka utomlands, vi har inte riktigt bestämt oss ännu om vi ska åka till Turkiet, Grekland, Cypern elr Kroatsien vi får se vad det blir.

Vi ska iallafall fixa pass på måndag så det är gjort. När vi kommer hem från semestern så ska vi åka till Norge i lite mer än två veckor, det är hundrafemtio mil upp så vi åker flyg i år, förra året bilade vi upp och det var riktigt jobbigt kan man säga.

Jaa somsagt så kan jag inte ladda upp några nytagna bilder för datan är trasig, men jag kommer ta jätte många bilder när vi åker utomlands och dom ska jag allt ladda upp på något vis ;)


ha en bra sommar / T

 

Av Tove Blad Martinsson - 4 juni 2011 11:55

Hallå !
Lite saker som var behövande inför sommaren.

Två nya linnen, två par skor, örhängen... Skulle köpa ett par shorts på hm för dom fanns inte inne på lagret på hemsidan så jag skulle köpa dom i butiken men dom fanns inte där heller.

         

Av Tove Blad Martinsson - 4 juni 2011 11:24

Hejhej.
Har inte bloggat på jääääätte länge känns det som !

Jag har helt enkelt inte orkat.

Vi har varit lediga torsdag och fredag plus att det inte är skola på måndag.

Har varit två helt toppen dagar hoppas det fortsätter att vara så fint väder för jag ska åka till kusten " havsten ", än sålänge så är det helt solklart ute och super varmt hoppas det håller i sig när vi drar till kusten !

Har varit och badat i pressebo med Amanda och Felicia det  var faktist rätt så skönt i vattnet, har legat och solat dom senaste dagarna så jag har äntligen fått lite färg.

Hoppas på att jag blir brunare när jag kommit hem från kusten.

I onsdags så var jag med Wilma på överby och shoppade lite, var helt underbart att få träffa Wilma som jag inte har gjort på ett tag :D
Wilma you and me forever, I love you so much !

Synd bara att inte Ida kunde vara med...

Felicia och hennes föräldrar plus jag och mina har grillat  tillsammans så jag och Felicia sov över i natt komm hem t mig runt två på natten.

Blir nog en massa checka bilder från kusten som ní kommer få se, somsagt så är jag riktigt seg att uppdatera så jag kan inte lova att det blir datan de första jag gör när jag kommer hem, det fina vädret hindrar mig från att vara inne !
ha det bra / T


       


Presentation


hej, jag heter Tove Blad Martinsson och jag bloggar här på bloggplatsen.se.
Följ & kommentera gärna min blogg ! pusshej / T

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards