ToveBladMartinsson

Alla inlägg under maj 2011

Av Tove Blad Martinsson - 30 maj 2011 14:31

Hejhej.

slutat tidigt idag så jag tänkte att jag skulle storstäda mitt rum så kallad " bombnedslag "

Ska igentlingen plugga också men glömmde böckerna i skolan.

Somsagt så har jag piercat mig så här kommer lite bilder !


   

Av Tove Blad Martinsson - 25 maj 2011 18:44

Hej allihopa !

Har inte kunnat blogga på ett tag eftersom att vi målar och tapelserar om i fyra rum så vi har fått koppat bort vårat bredband så vi har tyvär ingen data,tv eller telefon. Just nu sitter jag på Felicias dator, ville bara skriva ett litet inlägg om att jag inte kan blogga på ett tag och att jag äntligen har piercat mig i navlen nu !
Uber lycklig kan man säga att jag är ;)
Ni kommer troligtvis få se lite bilder som jag har tagit men som jag ännu inte laddat upp än, pga rennovering somsagt.
ha det så bra så länge ! / T

Av Tove Blad Martinsson - 19 maj 2011 20:53

HejHej !


Har varit i sjuntorp heladagen. Käkat pizza med Felicia och Jennifer !
så tjock som jag är så sitter jag och äter sockerkaka och en meer ;)
haha, mycke mer har jag inte att säga. Jo typ att vi ska spela klassbollen på lördag det kanske kommer några bilder, det får vi hoppas på. Kommer troligtvis inte göra något inlägg imorgon för jag ska vara med Amanda och Julia så vi har nog fullt upp kan jag misstänka, som det ser ut nu så regnar det inte iallafall så vi kommer nog vara ute en heldel, pusshej / T

   

Av Tove Blad Martinsson - 16 maj 2011 16:18

      Hejsan.

idag har jag slutat kvart i ett,så jag har bara varit hemma och tagit det lungt medans jag väntade på att felicia & Amanda skulle sluta.

Jaa, så jag har inte gjort så mycket idag, fick nyss sms av amanda om vi skulle vara idag eller inte.. Men en liten stund går det nog för jag måste plugga.

Inte så mycket mer att säga, somsagt så suger jag på att uppdatera på min blogg !
pusshej / T


världens nyttigaste mellanmål ju ! :)

   


       


Av Tove Blad Martinsson - 11 maj 2011 20:57

HejHej.

Idag har det varit en varm dag fast det började rögna & oska, det gillar inte tove :(

menmen... vad ska man göra åt det ?
Iallafall så har jag och Emma pluggat och druckit full size så att vi ska bli lite pigga. har inte så mkt mer att säga, ska snart äta grillat muums.

Ha det bra puss / T

     


  

Av Tove Blad Martinsson - 10 maj 2011 20:27

Hejj. En helt underbar helg med tjejorna. Allt har fallt på plats, solen har varit framme och det har varit som rena sommardagarna. I fredags sov jag, felicia och Amanda hos philip blev inte som väntat för vi skulle sova i husvagnen men det blev inne ist. I lördag var jag på vattenpalatset och på kalas hon min kusit som fyllde fjorton år " fjooortis " rättaresagt. Sen i söndags så var jag med Felicia sedan träffade vi jennifer som också var med oss. Vi sov på studsmattan för det var så passande väder tyckte vi. Bästa dagen hitills asså. Älskar er tjejor !
mitt i natten kom en snubbe och hälsade på hihi, undra vem ?!
dagen efter solade vi och tog ett dopp i prässebo. Orka skriva mer, bilderna säger allt.

Somsagt så är jag lat så jag har inte uppdaterat på ett tag. Osminkade o allt på bilderna -.-


Söndags :)

                                                                      

Måndags.

nyvakna o allt ;)

 

                                             

Av Tove Blad Martinsson - 2 maj 2011 19:09

Hejsan. Idag har jag haft utväcklingsamtal, det gick la bra får man hoppas. Funderar på att börja med vidioinlägg men jag har inte riktigt bestämt ännu, vad tycker ni. Ni är så dårliga på att kommentera så gör det nu för en gångs skull !
 Slutde kvart i ett idag, har varit hemma och väntat på Felicia för hon slutade senare än mig för hon hade sovmorgon den göttegrisen. Har varit riktigt sur idag på min lillebror som tog min helium balong som jag köpt på liseberg. När jag var i skolan så skulle han " låna " balongen så tog han med den ut och tappade den så nu är den borta...hmm. Saknar min kiwi som har varit borta i fem dagar nu, miss him ! ;(

 Två kaniner borta på en vecka, inte bra :(

   

Av Tove Blad Martinsson - 1 maj 2011 15:05

Hejsan. Hela veckan har jag sett framimot att åka till liseberg. Typ 14 st var vi, vi hade as kul värkligen det måste vi göra om !
Senare gick jag och Felicia själva för vi skulle åka den nya karusellen Atmos Fear, fattar inte att jag har åkt den den var så jävla rolig asså skulle kunna åka om den tusen ggr om. Synd bara att det var så lång kö.

skriver inte så mycket, en bild säger mer än tusen ord är rättaresagt ;)


SE GÄRNA KLIPPET !



                             

Presentation


hej, jag heter Tove Blad Martinsson och jag bloggar här på bloggplatsen.se.
Följ & kommentera gärna min blogg ! pusshej / T

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards