ToveBladMartinsson

Alla inlägg under mars 2011

Av Tove Blad Martinsson - 29 mars 2011 16:09

hej tänkte bara ladda upp bilderna som jag tog i lördags med Felicia <3

             

Av Tove Blad Martinsson - 29 mars 2011 15:54

    hejsan, idag har det varit den senaste dagen jag kom hem kvart i fyra, idag har jag varit med felicia och vi har bakat muffins :D
nu ska vi plugga inför ett prov på fredag och massor av läxor som ska göras.

härligt att snönn har smält nu det var ju helt sjukt, i Lördags var det jätte fin väder och sen på söndagen kom snönn igen... Alla vi som inte vill ha snö komenterar vettja :)
Aa men nu ska jag och Felicia plugga, good bye <3


Av Tove Blad Martinsson - 26 mars 2011 11:22

Hejsan, igår var det Elevensdag och jag hade musik heldag. Jag var med Emma men på natten var hon tvungen att gå hem för hon burgade må illa :/
men idag så är det ett heelt perfekt väder för fotning ! :D
ska vara med Felicia idag så antagligen så kanske det kommer lite fina vår bilder senare.
Ska till dansen med felicia imorgon. Som sakt så kanske jag lägger upp några bilder senare :)
/ pusshej Tove !


 

Av Tove Blad Martinsson - 25 mars 2011 23:41

Äntligen burgar snön smälta och våren visarsig klarare för varje dag som går !
Det här har jag längtat efter, nu hoppas vi bara att det fina vädret håller sig kvar :)


inte för att bilderna har något att göra med våren.

     

Av Tove Blad Martinsson - 25 mars 2011 23:09

Hejsan, i onsdags var jag och amanda i stallet och vi bertämde oss för att hoppa i paddocken. Som sakt så har jag ju inte lagt upp bilderna pga att min dator har varit trasig. Jag rider på Watze medans Amanda bara leder Nemo för hon hade hoppträning i tisdags så nemo hade sin vilo-dag nästa dag så det blev bara Watze som blev riden.  Efrer som att jag inte har kunnat lagt upp bilder så kommer några bilder sen i måndags när jag och amanda red i padcocken. Jag har tyvärr inga bilder när vi red ut för jag tog inte med mig kameran ut.

Har suddat ut mitt & Amandas ansijte på bilderna för vi ser helt " muppiga " ut, vad det nu betyder C:
Amanda tog sig också en tur på Watze :)


I Onsdags -->

                 

I måndags -->

     

Av Tove Blad Martinsson - 25 mars 2011 21:49

Hej hej, Nu har jag värkligen väntat jätte länge på att träffa mina töser !
har inte träffat dom på ett tag så det var på tiden att vi fick bestämt att träffas :D
vi hade värkligen jätte mysigt i helgen bara vi tre (L)
lite försen med att lägga upp dom hära bilderna nu när det var för en veckasedan, men bättre sent än aldrig ;)
Min dator har faktist varit trasig det är därför jag lägger upp dom så sent och att jag har varit så seg på att uppdatera på bloggen .
här kommer lite bilder på det jag fick av Wilma & ida <3

                     

Av Tove Blad Martinsson - 9 mars 2011 18:15

Hejhej <3


Operera mig i måndags ;o- det var inte skönt deräkt :S
Idag är en tråkig dag måste plugga ;/

plugg,pluug,pluuggg -->

  

Av Tove Blad Martinsson - 9 mars 2011 18:12

   Hejsvejs <3
Idag har jag bakat semlor med Emma fett goa blev dom dom kanske ser lite miss bildade ut men goda blev dom iallafall (L)


  


Karl gillade också semlorna :D

  


Presentation


hej, jag heter Tove Blad Martinsson och jag bloggar här på bloggplatsen.se.
Följ & kommentera gärna min blogg ! pusshej / T

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards